torstai 29. joulukuuta 2011

Risukasa pihalle

Toiset ne alkaa pikkuhiljaa korjailemaan jouluvaloja pois, mutta minä näköjään haalin niitä lisää... Mutta tarkennus, nämä ei ole jouluvalot vaan talvivalot (ja varmaan vielä kevät ja kesä- ja syksyvalotkin). Olin yllättäen nähnyt jossain ihanassa blogissa kivan risurakennelman, josta se idea sitten lähti. Eli minä intoilin ja mies toteutti. Mulla kun on vaan sitä intoa ja ainainen hätä ja kiire saada kaikki valmiiksi. Miehellä on se taito tehdä ja näkemys miten kannattaa tehdä. Mutta toimiihan se yhteistyö näinkin : )

Risukasa siis kasattiin ämpäriin, jonka pohjalle oli valettu sementtiä (kuulemma tärkeä, että pysyy pystyssä...) Risukasan keskellä kulkee rautaputki, joka on taivutettu muotoon. Sitten vaan rautalangalla kieputeltiin kasaan. Jäi vähän rispaantuneeksi ja törröttäväksi, mut ehkä parempikin niin. Ei mikään mestariteos, mutta mulle kelpaa.

                                                    salamalla
                                                    ja ilman...

Kuvat hämärässä ja tihkusateessa otettuja, eli tasokin sen mukainen.

                                                   Terkuin

                                                   Kookos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )