lauantai 7. tammikuuta 2012

Pientä räpellystä

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3320886/siella-missa-sydan?claim=cxmqggpu7gp">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Tänään olen paremman puutteessa räpellellyt kaikkea pientä. Mun tuunaustarvikkeet on kyllä tosi laadukkaita. Nyt ollaan edetty jo pitsalaatikoista pilttipurkkeihin...

Löysin pussillisen vanhoja pilttipurkkeja. Taivuttelin niihin rautalangasta (mun luottomateriaali) ripustuslenkit ja kiinnitin luonnonnarulla suolataikinasydämet. Eihän noi nyt mitään suuria taidonnäytteitä ole, mutta sainpa taas askaroitua edes jotain : D


Kodinhoitohuoneen peruskoriin oli ihan PAKKO lisätä tähdet narulla kiinni. Mikähän ihme siinä on, että kaikkeen pitää ripustaa jotain pientä härpäkettä roikkumaan? Ostelen vähän väliä pieniä sydämiä ja tähtiä, joiden käytöstä mulla ei vielä sillä hetkellä ole mitään ideaa. Aina niille on kyllä paikka jostakin löytynyt...


Nyt saatan ehkä toipua siitä järkyttävästä pettymyksestä, etten saanut sitä pari postausta aiemmin hehkuttamaani rottinkiarkkua. Mies nimittäin lupasi tehdä meille arkun, jonka voin sitten koristella sisustustarralla tai numeroilla tai jollain... Tänään sahattiin jo laudat valmiiksi, eli on se sieltä tulossa :D Etsin jo kiivaasti nettibutiikeista kivoja numeroita, tarroja jne.

Mutta hei, tänään on lauantai ja vapaa ilta. Eli kynttilät palamaan ja herkkuja kehiin





Tunnelmallista iltaa

Terkuin

Kookos
                                      


                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )