torstai 4. huhtikuuta 2013

Tänään...

On ollut aika ihana päivä ja olen ehtinyt kaikenlaista.

-Nauttinut auringonpaisteesta ja valosta

-Juonut paljon kahvia

 
- Reippaillut salilla ja paarustanut lenkillä hangessa
 
- Fiilistellyt vielä hetken kuivahtaneita valkoisia ruusuja, pakko niistä oli jo luopua
 

- Ihmetellyt miten hitossa kodinonnet saa pysymään hengissä? Mun hortonomin taidoilla ei luultavasti mitenkään


- Viettänyt aikaa rakkaan ystävän ja kummitytön kanssa. Arvokkaita ja tärkeitä hetkiä <3

- Löytänyt loistavan uuden  Lumenen cc-meikkivoiteen. Tästä en luovu!


- Korvannut makeanhimon hedelmillä...


- Ja lorvaillut sohvalla ison tee-mukillisen kanssa



 
Toiveikasta torstaita
ja
kauniita unia
 
 
 
Kookos

 





12 kommenttia:

  1. Suorastaan täydellisen kuuloinen torstai <3
    Mukavaa perjantaita myös!

    VastaaPoista
  2. Oi mikö torstai sulla ollut! kuulostaa ihanalle <3 Ihanat GG:n mukit. Odotan kans omaa gg pakettia tulevaksi. Piti tilailla netistä muutamat astiat jne.. ;)

    Yhtä ihanaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne gg:t vaan koukuttavia astioita! Haluaisin niitä vaikka kuinka paljon...

      Samoin Jansku!

      Poista
  3. Aurinkoista loppuviikkoa myös! :)

    VastaaPoista
  4. Hei, onko toi meikkivoide oikeesti hyvä, että sopii puuterin kanssa, eikä lähde itsekseen naamasta pois?? Mulla oli joskus jotain voidetta, joka yhdellä pienellä vaatteen hiertämisellä lähti pois! Bb-voiteeseen oon tosi pettynyt, ei sitä voi käyttää missään muodossa :( Noi mukit on kyllä niin ihgut, pitäis ehkä myös hankkia! Mukavan aurinkoista loppuviikkoa sulle kans <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ainakin on hyvä. Mä olen vannoutunut mineraalimeikkien käyttäjä ja ostin ton mainosten perusteella, kun halusin välillä vaihtelua. BB-voide ei sopinut mullekkaan, ihan surkeaa tavaraa. Tämä on koostumukseltaan sellaista samalla peittävää, mutta kuitenkin kuultavaa ja jotenkin tuo hehkua kasvoille. Olen laittanut päälle välillä bare mineralsin mineral veil-puuteria ja sen kanssa ainakin toimii.
      Kannattaa kokeilla.

      Poista
  5. Onpas mukavan kuuloinen päivä :)
    Minäkin lisäraporttia kaipaan voiteesta :) Mulla on saman valmistajan bb anti-age ;) ja se kyllä tartuu esim. puhelimeen. Muuten kyllä siitä tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, puhelin on pysynyt puhtaana ainakin vielä...

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )