tiistai 1. heinäkuuta 2014

Lomalla viimeinkin... plääh!

Joo lomalla ollaan, kolmatta viikkoa jo ja fiilikset on olleet kyllä tosi matalalla näiden tylsien sateiden takia. Tiedän kyllä että loma on loma, säästä huolimatta. Mä nyt vaan satun kuulumaan niihin ihmisiin, jotka rakastaa aurinkoa ja mulle loma on loma vasta kun saan oleilla bikineissä koko päivän ja käristää itseäni auringossa. Nyt sitä ei ole päässyt tapahtumaan. Mietin jo tosissani nopeaa lähtöä johonkin lämpimään, mutta haluan kuitenkin säästää reissurahat talvea varten.


Ihan liikaa kahvia ja blogeja ja nettisivuja...

No mitähän sitten olen ehtinyt tehdä? Ainakin lukea paljon kaikenmaailman hömppälehtiä ja kirjoja, tavata ystäviä <3, saada uuden terassin ja sisustaa sitä, liikkua ja käydä salilla, shoppailla ja ihan vaan huuhailla kotona. Nyt kun mulla on ollut aikaa istuskella koneella (ihan liikaa!) olen löytänyt kaikenmaailman facebook kirpparit. Olen kyllä myynytkin niissä paljon, mutta selvästi enemmän ostellut. Kaikenmaailman merkeille kun löytyy omat ryhmänsä ja tavaraa tulee myyntiin koko ajan. Tein jo päätöksen, että vierotan itseni kohta kokonaan niistä ryhmistä.

Niitä aurinkoisia päiviä edelleen odotellen...

Pihaa ehdittiin miehen kanssa laittaa kuntoon ennenkun jatkuvat sateet iski. Ehdin istutella kaikki kesäkukat, jotka nyt nuokkuu pihalla nuupallaan. Ainakaan ei ole tarvinnut paljon itse niitä kastella... Jotenkin masentavaa katsella ulos kun on synkkää ja harmaata. Ruusut sentään tykkää ja kukkii melkein joka puskassa :)

Puutarhatyökalut saa roikkua naulassa ihan rauhassa...

Alennusmyynneissäkin olen ehtinyt käydä ihan kiitettävän monta kertaa, sekä täällä Kouvolassa että vähän Lahdessa ja Kotkassakin. Pakollisten urheiluvaatteiden lisäksi mukaan tarttui ale-koruja ja parit kengät.
 Rannekorunippu

 Kaulakorublingiä

 Kultakengät ja pitsiballerinat


Huomenna aamulla lähdetään pariksi päiväksi Pärnuun. Varmaan sataa sielläkin, mutta ihan sama. Reissu on aina kiva juttu! Kerrankin mulla on tavaratkin melkein pakattu ja enää tarvii latailla kamera ja etsiä muutamia juttuja mukaan.


Ihanaa lomaa kaikille lomailijoille

Merita

7 kommenttia:

  1. Mukavaa loman jatkoa, toivottavasti reissussanne aurinko paistelee!
    Mulla torstaina töihin paluu ja muutamana päivänä vain ollut aurinkoista:( vähän harmittaa!
    Ihania koruja ja kenkiä sulla<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos, pakko kai sen kesän on tännekkin joskus tulla! Nautitaan sitten loppukesän auringosta (toiveikkaana...).
    Mukavaa töihinpaluuta :)

    VastaaPoista
  3. ukavaa reissua...toivottavasti siellä paistaa aurinko..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivotaan niin. Säätiedotusten mukaan ei paista, mutta voihan sitä yllättyä iloisestikin :)

      Poista
  4. Ihanat nuo pitsiballerinat! :) Saavat oikein hyvälle tuulelle!
    Täällä on myös ollut sateisia ja harmaita päiviä, tänään vähän aurinko yritti lämmittää. Tsemppiä meille! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään itsekin. Lisäksi vielä älyttömän hyvät jalassa :)

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )