torstai 9. maaliskuuta 2017

Päivitettyjä tauluja

Kevät saa aina aikaan mulla jonkinlaisen sisustusvimman. Jotakin uutta pitäisi keksiä ja kuljen huoneesta toiseen miettimässä, mitä se voisi olla. Viime viikolla keksin, että haluan uusia tauluja sommitelluksi ryhmäksi seinälle. Googlailin vaikka mistä erilaisia tauluja ja julisteita, mutta mikään ei oikein tuntunut omalta. Mulla oli visio, minkä tyylistä haluaisin. Ei värejä, mutta ei ihan pelkkää mustavalkoistakaan...

Pinterest pelasti jälleen. Pinnailin kuvia, jotka näyttivät mun silmään hyvältä ja joissa oli jokin merkitys. Lähetin kuvat omaan sähköpostiini, mistä ne sitten rajasin ja  tulostelin sopivan kokoisina. Prismasta löytyi valkoisia peruskehyksiä kohtuuhintaan. Nyt mulla on taulut, tosin ei vielä seinällä. Seinälle asettelu on suunnittelun asteella.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )