torstai 15. kesäkuuta 2017

Kukaton kesä

Pihan kesäkuntoon laitto ei ole jäänyt mulla minään aikaisempana kesänä näin viime tinkaan. Olen istutellut joitain orvokkeja ja pari muuta kukkaa saviruukkuihin, mutta kukkalaatikot ja kaikki isommat astiat ammottavat edelleen tyhjyyttään. Jostain syystä se ei ole edes haitannut mua. Yleensä olen tosi tarkka siitä, että kaikki kukat ja piha on ajoissa laitettu kesäkuntoon. Vaikka olisi kiire ja muuta tärkeämpää tekemistä, niin tuollaiset asiat ovat häirinneet niin paljon, että joskus olen istutellut kukkia yötä myöten. Ihan hölmöä, tiedän sen mutta luonteelleen kun ei vaan voi mitään. Siksi onkin ihan positiivista, etten tällä kertaa stressaa ja hermoile pihan ja kukkien vuoksi. 

Lohdutin itseäni sillä, että mitä väliä puuttuvilla kesäkukilla oikeastaan on, kun ympärillä oleva luonto on kauniimpi tällä hetkellä kuin mitkään istutetut kukat. Ja kyllä ne kukatkin vielä hankitaan, viimeistään viikonloppuna. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua : )